Smycken i stora lass

åhh, har gått igenom alla mina smycken (en miljon) och äntligen fått fram dom som jag vet att jag kommer att använda typ, fett drygt! har ränsat bland dom i ett år men aldrig orkat göra det som "riktigt" dessutom upptäckte jag en sådan.. tandläkar ring som man får när man är liten i mitt smyckesskrin ,, hur hamnade den där?! så ni förstår nog vad jag menar? haha. I förra inlägget så för ni gärna kommentera vilken av trycken som ni tycker är snyggast ! (kan inte välja själv) haha ♥♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Gillar silverörhängen i form av en fjäder! :)



Svar: Tack så jättemycket för din fina kommentar, blev verkligen glad!

2011-03-07 @ 13:40:46
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0